Bli medlem

Lommedalskoret (tidl. Lommedalen sangkor) er et aktivt, blandet kor som synger et bredt repertoar – alt fra musikaler, opera og større verk til viser, folketoner og slagere. Koret ble etablert i 1938 og har lange tradisjoner.

Vi er et amatørkor, men har høye ambisjoner og vi ønsker kvalitet i det vi fremfører. Med humor, sangglede og et herlig engasjement leder vår svært dyktige dirigent Lidia Strand oss til å bli et stadig bedre kor. Alle nye medlemmer får kyndig bistand fra dirigenten og ved prøvesang blir du plassert i riktig stemmegruppe for din stemme. Øvre aldersgrense for nye medlemmer er 70 år.

Medlemmene i koret bor i Asker, Bærum og Oslo, tilknytning til Lommedalen er intet krav. Vi har et godt sosialt miljø og det er trivelig å treffes hver tirsdag. Selv om vi har vokst de siste årene har vi god plass til flere sangere. Vær velkommen til å bli med i koret vårt.

Dersom du ønsker nærmere informasjon, kontakt gjerne
Bente Linderud (leder) eller Lena Lundell (sekretær).

Se kontakt-info her.